Modeling coherent social systems for learning

Show simple item record

dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.15488/11841
dc.identifier.uri https://www.repo.uni-hannover.de/handle/123456789/11936
dc.contributor.author Allert, Heidrun ger
dc.date.accessioned 2022-03-01T12:49:32Z
dc.date.available 2022-03-01T12:49:32Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation Allert, Heidrun: Modeling coherent social systems for learning. Hannover : Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover, Diss., 2005, XX, 120 S. ger
dc.description.abstract [no abstract] ger
dc.language.iso eng eng
dc.publisher Hannover : Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover
dc.rights Es gilt deutsches Urheberrecht. Das Dokument darf zum eigenen Gebrauch kostenfrei genutzt, aber nicht im Internet bereitgestellt oder an Außenstehende weitergegeben werden. ger
dc.subject Social systems eng
dc.subject.ddc 370 | Erziehung, Schul- und Bildungswesen ger
dc.title Modeling coherent social systems for learning eng
dc.type DoctoralThesis ger
dc.type Text ger
dc.relation.urn urn:nbn:de:gbv:089-5047456895
dcterms.extent XX, 120 S.
dcterms.extent XX, 120 S.
dc.description.version publishedVersion ger
tib.accessRights frei zug�nglich ger


Files in this item

This item appears in the following Collection(s):

Show simple item record

 

Search the repository


Browse

My Account

Usage Statistics