An evaluation of the shortened high school duration in Germany and its impact on postsecondary education and labor market entry

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dc.identifier.uri http://dx.doi.org/10.15488/8740
dc.identifier.uri https://www.repo.uni-hannover.de/handle/123456789/8793
dc.contributor.author Meyer, Tobias ger
dc.date.accessioned 2019-12-10T06:38:40Z
dc.date.available 2019-12-10T06:38:40Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Meyer, Tobias: An evaluation of the shortened high school duration in Germany and its impact on postsecondary education and labor market entry. Hannover : Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover, Diss., 2016, xiv, 304, 20 S. ger
dc.description.abstract [no abstract] ger
dc.language.iso eng eng
dc.publisher Hannover : Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover
dc.rights Es gilt deutsches Urheberrecht. Das Dokument darf zum eigenen Gebrauch kostenfrei genutzt, aber nicht im Internet bereitgestellt oder an Außenstehende weitergegeben werden. ger
dc.subject Shortened school duration eng
dc.subject postsecondary education eng
dc.subject labor market entry eng
dc.subject Schulzeitverkürzung ger
dc.subject nachschulische Bildung ger
dc.subject Berufseinstieg ger
dc.subject.ddc 370 | Erziehung, Schul- und Bildungswesen ger
dc.title An evaluation of the shortened high school duration in Germany and its impact on postsecondary education and labor market entry eng
dc.type DoctoralThesis ger
dc.type Text ger
dc.relation.urn urn:nbn:de:gbv:089-8655998744
dc.bibliographicCitation.firstPage xiv, 304, 20 S.
dcterms.extent xiv, 304, 20 S.
dc.description.version publishedVersion ger
tib.accessRights frei zug�nglich ger


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