dc.identifier.uri |
http://dx.doi.org/10.15488/8740 |
|
dc.identifier.uri |
https://www.repo.uni-hannover.de/handle/123456789/8793 |
|
dc.contributor.author |
Meyer, Tobias
|
ger |
dc.date.accessioned |
2019-12-10T06:38:40Z |
|
dc.date.available |
2019-12-10T06:38:40Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Meyer, Tobias: An evaluation of the shortened high school duration in Germany and its impact on postsecondary education and labor market entry. Hannover : Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover, Diss., 2016, xiv, 304, 20 S. |
ger |
dc.description.abstract |
[no abstract] |
ger |
dc.language.iso |
eng |
eng |
dc.publisher |
Hannover : Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover |
|
dc.rights |
Es gilt deutsches Urheberrecht. Das Dokument darf zum eigenen Gebrauch kostenfrei genutzt, aber nicht im Internet bereitgestellt oder an Außenstehende weitergegeben werden. |
ger |
dc.subject |
Shortened school duration |
eng |
dc.subject |
postsecondary education |
eng |
dc.subject |
labor market entry |
eng |
dc.subject |
Schulzeitverkürzung |
ger |
dc.subject |
nachschulische Bildung |
ger |
dc.subject |
Berufseinstieg |
ger |
dc.subject.ddc |
370 | Erziehung, Schul- und Bildungswesen
|
ger |
dc.title |
An evaluation of the shortened high school duration in Germany and its impact on postsecondary education and labor market entry |
eng |
dc.type |
DoctoralThesis |
ger |
dc.type |
Text |
ger |
dc.relation.urn |
urn:nbn:de:gbv:089-8655998744 |
|
dc.bibliographicCitation.firstPage |
xiv, 304, 20 S. |
|
dcterms.extent |
xiv, 304, 20 S. |
|
dc.description.version |
publishedVersion |
ger |
tib.accessRights |
frei zug�nglich |
ger |