Young europeans in an era of crises. Citizenship education in a new perspective

Download statistics - Document (COUNTER):

Oonk, H.; Kontogiannopoulou-Polydorides, G.; Lange, D.; Papadiamantaki, Y.: Young europeans in an era of crises. Citizenship education in a new perspective. In: Journal of Social Science Education 13 (2014), Nr. 3, S. 2-3. DOI: https://doi.org/10.2390/jsse-v13-i3-1386

Repository version

To cite the version in the repository, please use this identifier: https://doi.org/10.15488/1280

Selected time period:

year: 
month: 

Sum total of downloads: 167




Thumbnail
Abstract: 
[No abstract available]
License of this version: CC BY-ND 4.0 Unported
Document Type: Article
Publishing status: publishedVersion
Issue Date: 2014
Appears in Collections:Philosophische Fakultät

distribution of downloads over the selected time period:

downloads by country:

pos. country downloads
total perc.
1 image of flag of Germany Germany 118 70.66%
2 image of flag of United States United States 24 14.37%
3 image of flag of China China 8 4.79%
4 image of flag of Belarus Belarus 2 1.20%
5 image of flag of Australia Australia 2 1.20%
6 image of flag of Netherlands Netherlands 1 0.60%
7 image of flag of Italy Italy 1 0.60%
8 image of flag of Iran, Islamic Republic of Iran, Islamic Republic of 1 0.60%
9 image of flag of Indonesia Indonesia 1 0.60%
10 image of flag of Austria Austria 1 0.60%
    other countries 8 4.79%

Further download figures and rankings:


Hinweis

Zur Erhebung der Downloadstatistiken kommen entsprechend dem „COUNTER Code of Practice for e-Resources“ international anerkannte Regeln und Normen zur Anwendung. COUNTER ist eine internationale Non-Profit-Organisation, in der Bibliotheksverbände, Datenbankanbieter und Verlage gemeinsam an Standards zur Erhebung, Speicherung und Verarbeitung von Nutzungsdaten elektronischer Ressourcen arbeiten, welche so Objektivität und Vergleichbarkeit gewährleisten sollen. Es werden hierbei ausschließlich Zugriffe auf die entsprechenden Volltexte ausgewertet, keine Aufrufe der Website an sich.

Search the repository


Browse