Evaluating relevance of educational resources of social and Semantic Web

Download statistics - Document (COUNTER):

Taibi, D.; Fulantelli, G.; Dietze, S.; Fetahu, B.: Evaluating relevance of educational resources of social and Semantic Web. In: Hernández-Leo, D.; Ley, T.; Klamma, R.; Harrer, A. (Eds.): Scaling up Learning for Sustained Impact. Heidelberg : Springer Verlag, 2013 (Lecture Notes in Computer Science ; 8095), S. 637-638. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-642-40814-4_89

Repository version

To cite the version in the repository, please use this identifier: https://doi.org/10.15488/1334

Selected time period:

year: 
month: 

Sum total of downloads: 248




Thumbnail
Abstract: 
The social web paradigm has modified the way people behave on the Web. Amongst the many consequences of this change the amount of online resources directly produced and shared by users has increased considerably. In this scenario the importance of methods to evaluate the educational relevance of the resources raises up. In this poster we propose an approach based on recent advancements of Linked Open Data. The final publication is available at Springer via http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-40814-4_89
License of this version: Es gilt deutsches Urheberrecht. Das Dokument darf zum eigenen Gebrauch kostenfrei genutzt, aber nicht im Internet bereitgestellt oder an Außenstehende weitergegeben werden.
Document Type: BookPart
Publishing status: acceptedVersion
Issue Date: 2013
Appears in Collections:Fakultät für Elektrotechnik und Informatik

distribution of downloads over the selected time period:

downloads by country:

pos. country downloads
total perc.
1 image of flag of Germany Germany 177 71.37%
2 image of flag of United States United States 27 10.89%
3 image of flag of China China 9 3.63%
4 image of flag of France France 7 2.82%
5 image of flag of Netherlands Netherlands 4 1.61%
6 image of flag of Malaysia Malaysia 3 1.21%
7 image of flag of Russian Federation Russian Federation 2 0.81%
8 image of flag of Iran, Islamic Republic of Iran, Islamic Republic of 2 0.81%
9 image of flag of Ireland Ireland 2 0.81%
10 image of flag of Austria Austria 2 0.81%
    other countries 13 5.24%

Further download figures and rankings:


Hinweis

Zur Erhebung der Downloadstatistiken kommen entsprechend dem „COUNTER Code of Practice for e-Resources“ international anerkannte Regeln und Normen zur Anwendung. COUNTER ist eine internationale Non-Profit-Organisation, in der Bibliotheksverbände, Datenbankanbieter und Verlage gemeinsam an Standards zur Erhebung, Speicherung und Verarbeitung von Nutzungsdaten elektronischer Ressourcen arbeiten, welche so Objektivität und Vergleichbarkeit gewährleisten sollen. Es werden hierbei ausschließlich Zugriffe auf die entsprechenden Volltexte ausgewertet, keine Aufrufe der Website an sich.

Search the repository


Browse